Travel In and Around

Caminito Del Rey, avagy a megszelídített ösvény

Caminito Del Rey, avagy a megszelídített ösvény

2017. január 11.  -   By: Travelaroundandin

Ezekben a csontig hatoló hideg napokban nosztalgiázok. És mi jutott eszembe?

image1_3.JPG

Hogy nem halogathatom tovább az első videós próbálkozásom megvágását és közzé tételét. Nézzétek el nekem azt, ha szédültök a videó nézése közben. Látom én is, hogy nem lett a legjobb a koncepció, de majd legközelebb. Azonban szerintem ezt a környezetet a videó sokkal jobban visszaadja, mint a fényképek. 

És hogy hol járunk? Még mindig Dél-Spanyolországban. Malagától 1 órás vonatozásra - El Chorro megállótól érhető el a Caminito Del Rey ösvény bejárata. Ha utána olvasol a neten, gyorsan kiderül, hogy foglalj előre jegyet, mert telt ház van. Na én ezt persze nem tettem meg időben. Ugye nem lepődtök meg ezen azok után, hogy az Alhambrába se jutottam be. De a hostelben azt mondták, hogy nem baj az, ha nincs jegyem, nincs főszezon, menjek oda és lesz jegy. És lett is! 

 

A Caminito Del Rey nem volt mindig biztonságos. Az ösvény lezárt és az egyik legveszélyesebb ösvények egyike volt, míg a sok videót a belopózott kalandozókról és még inkább a sok halálos balesetet megunva felújították. Figyeljétek meg a régi "ösvény" maradványait! 

 Jó pár videót találtok a veszélyes időkből. Én ezt láttam pár évvel ezelőtt és azóta tudtam, hogy egyszer elmegyek oda.

Remélem, hogy az én videóm, titeket fog inspirálni. 

 Pár jó tanács:

  1. A túra nem hosszú, kb 4 óra. A vonat 3-kor és 6-kor megy vissza Malagába. Ha csak a későbbit éred el, akkor van időd szép lassan haladni és figyelni a kondorokat az égen. Rengeteg lesz útközben. 
  2. A vasútállomáson van egy büfé. Tudsz szendvicset is venni az útra. Mivel én kenyeret nem ehetek, ilyet nem tudtam beszerezni. Török mandula és egy energia szelet volt az aznapi menü. Életmentő volt a tojásrántotta, mikor visszaérkeztem. 
  3. A vonatról leszállva üljetek fel az ott várakozó buszra, ami elvisz a bejárathoz. Az jó pár kilométerrel arrébb van. Jegyet is itt lehet venni. 

 

komment
süti beállítások módosítása