Travel In and Around

Bringázás Panamában

Bringázás Panamában

2017. január 21.  -   By: Travelaroundandin

Rendezgettem a képeimet és videókat. És találtam jó párat, amit úgy döntöttem megosztok veletek. A Panamai Paradicsom című írásomban olvashattatok arról, hogy milyen is Bocas del toro, és pár képen láthattátok is. 

dsc01237.JPG

Most megtaláltam a videókat is arról a délutáni brigzázásról. Nosztalgiáztam!

Most érzem csak igazán, mikor a videókat vágtam össze, hogy mire is jó egy akció kamera. És hogy mit is csinálhat egy képstabilizátor funkció. Mivel nekem egyik sem volt, a képek vagy remegnek, vagy ha használom a program funkcióit a képstabilizálásra, akkor hullámzanak.

Én most a hullámzást választottam, és ahelyett, hogy jól eldugnám ezeket a felvételeket, mert nem tökéletesek, inkább megmutatom, mert a hely szépségét, furcsaságát, hangulatát így is visszaadják! 

Tőlem nektek! 

 

Tippjeim: 

1. Ha tudsz készíts videókt is a képek mellett. Nekem mind a kettő nagyon jó emlékeket idéz. 

2. Ha nincs profi géped, még akkor is megéri. 

3. Sok helyen tudsz bringát bérelni. Szerintem nagyon megéri!

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása